Prekių grąžinimas

1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.

2. Jeigu Pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės prekė ir pardavėjas su Pirkėju neaptarė jos trūkumų, Pirkėjas turi teisę per 7 (septynias darbo dienas) nuo apmokėjimo iš pardavėjo reikalauti:

– Pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
– Atitinkamai sumažinti prekės kainą;
– Per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
– Pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

3. Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

– Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
– Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
– Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, Nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
– Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
– Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą;

4. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų, numatytų punkte 3.

5. Grąžindamas ar norėdamas pakeisti kokybišką prekę, jos siuntimo išlaidas apmoka pats Pirkėjas.

6. Prekės grąžinamos, taisomos ar keičiamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis.

7. Pinigai už grąžintas prekes grąžinami tik banko pavedimu pervedimu į mokėtojo banko sąskaitą.