Pristatymas
  1. Pirkėjas įsipareigoja pateikti tikslų prekių pristatymo adresą.
  2. Prekes gali pristatyti pats Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas, taip pat Lietuvos paštas.
  3. Prekių pristatymo mokestis ES šalyse- 20 Eu; Latvijoje – 5 Eu; Lietuvoje – 3,63 Eu; Lietuvos paštu – 2,00 Eu (atsiimant patiems); Vilniuje, atsiimant patiems atstovybėje Kalvarijų g.125, I korpusas, 433 kab., nėra jokio pristatymo mokesčio.
  4. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių pristatymo mokestį.
  5. Prekės pristatymo preliminarus terminas – iki 7 darbo dienų. Pardavėjas įsipareigoja dėti visas pastangas, kad įsigyta prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau.
  6. Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos ir prekės būklę bei pasirašyti sąskaitą faktūrą, važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo ir priėmimo dokumentą.
    – Pirkėjui pasirašius perdavimo ir priėmimo dokumentą, laikoma, kad siunta perduota tinkamos būklės, prekių pažeidimų, kurie atsirado ne dėl gamyklos broko, bei prekės komplektacijos neatitikimų nėra.
    – Pastebėjęs, kad pateiktos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), prekė yra pažeista ir/ar yra netinkamos komplektacijos, Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo ir priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos ir/ar prekės pažeidimo (neatitikimo) aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų, jeigu jie nėra gamyklos brokas, bei dėl prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti apžiūrint prekių išorę.
  7. Visų parduodamų prekių ypatybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Pardavėjas neatsako už tai, kad interneto parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.